Innekise..

Vad har hänt sen sist ?
Jo jag har jobbat en del, även fått ett minivik i några veckor inne på Lingården, Såå kul! Men det var inte så mycket så jag har fått en del tider utöver i hemtjänsten också. :)
Igår var vi ett gäng tjejer hos Martina, Hon hade ordnat sexparty. Lika roligt som alltid, Speciellt kul igår eftersmom min fina syssling Anna från Lustgården höll i det. Hon är jätteduktig så ring till Lustgården om ni vill ha sexparty någongång.
Idag har varit en mysdag.. Har varit innekise idag och legat på soffan & zappat på tvn eller läst i nån bok.
Nu har jag faktiskt myskväll med pappsen, resten av familjen är påväg på andra håll. Har den senaste halvtimmen suttit och förklarat hur bloggar & facebook funkar..! Hahah. Han är såå rolig nu ska ja bara övertala honom att antingen starta en egen blogg eller skaffa facebook.. ;)

Nu ska ja kolla film sen blir de sängen tidigt för imorgonblir de jobb heela långa dagen, hoppas det har slutat blåsa för jag ska vara i hemtjänsten.

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0