I'm just a little chaugt in the middle

Jättebra nattpass med Edona, kan inte gå annat än bra med oss :) Åkte hem till mitt duntäcke & goa säng och däckade, Mmmmmmmmm såå skönt! Vaknade men kännde mig & såg ut som en zombie.. Hade gärna sovit några timmar till men det stod fika på schemat hos min farmor & farfar i Mellbystrand. Jag & Anna köpte tårta och sen satt vi på altanen i solen. Dom är verkligen världens bästa! Min söta lilla farmor kallar sin robotgräsklippare betjänt & har döpt den till Juan. Och min underbara Farfar som alltid berättar dom bästa historierna om allting. Ni är bäst! Jag hoppas ni blir minst 100 år & alltid får vara lika pigga.

Nu blir de powerwalk i solen. Likabra att sätta igång för imorgon kör höstschemat igång på Träningsverket!

ADIOS AMIGOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0