Höst

Nu är hösten här på riktigt. Det vet man när man håller på att flyga iväg när man öppnar ytterdörren..
Dom senaste dagarna har jag gått introduktion i Hemtjänsten. Gick faktiskt riktigt bra, trodde inte jag skulle hitta någonstans men än så länge har jag inte glömt någon eller inte hittat dit. Igår skulle jag dessutom köra.. Jag hatar att köra bilar jag inte är van vid.. HAHA vilket skämt jag var, hon som åkte med trodde nog jag fått mitt körkort i ett cornflakes paket.. Det räcker väll med att säga att bromsarna på hemtjänstens bilar tar liiiite bättre än på min bil.. Det blev några små ryck här och var.. Men framåt eftermiddagen gick de galant ;)
Igår blev de även ett boxpass. Love it!! Så idag blir de nog en mysdag inne på soffan.. :)

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0