Fredagsmyyyyys!

Kom nyss hem från Sofia! Har varit där nästan varje dag denna veckan känns de som..;) Men de gör ju inget, hon är alltid här & snyltar av oss så nu är de på tiden att ja snyltar hos henne! Fast vi har typ bara räknat matte, tillochmed jag känner mig smart jämfört med henne.. ! Inte dåligt!  Men jag fattar inte heller mycket, träddiagram hit & sannolikhet dit... :S
Igår kom ä n t l i g e n min mattebok, Så idag pluggade vi lite först sen åkte vi till laholm å käkade lunch. Sen va vi tvugna att åka till marknade & span in utbudet, lika klent som alltid dock.. Köpte iaf godis & korv till pappsen :)
Ikväll blir det kanske en sväng till Annabell, får passa på ikväll för imorgon väntar ett nattpass på Lingården! 

ADIOS AMIGOS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0