Fit!

Underbart höstväder! L O V E I T! Började med min & Nalles morgon promenad, såå härligt. Sen försökte ja plugga lite matte, men tröttnade rätt fort. Körde & köpte nya träningsskor, hittade ett par jättebra & skitbilliga på Märkesoutleten i Båstad, 290 spänn lixom!! Åkte in en sväng till Halmstad med Anna sen, köpte ett par träningsskor till.. Hallå vad har hänt med mig ?? Var inte jag typ den slappaste personen ?? Eftersom de första paret var så billigt så investerade jag i ett par Rebook Easytone, 1000 spänn kostade dom men reklamen säger att dom ska träna vader,lår & rumpa 28% mer så då är det lätt värt 1000kr! ;) Hahaha gud jag är så lättlurad. Hade dom iaf på Body pump passet idag, jättemjuka & sköna men fick lite ont under foten, men de får ja alltid innan fötterna vant sig vid nya skor.
Känner redan att träningsverken börjar komma.. Fan va gött!!
Imorgon blir det först Matte på skolan sen min vanliga lunchdejt med Sofia innan vi fortsätter med matten ihop.
Nu ska ja försöka ta mig upp till sägen & titta på en film.. kan bli en utmaning eftersom mina ben känns som gele...

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0