Autumn

Jag H A T A R matte B.... Har aldrig fattat & känns som jag aldrig kommer att fatta heller.. :( Det är inte logiskt för mig & jag kommer aldrig har nytta av det senare i mitt liv förutom att kanske komma in på högskolan om jag vill söka in någongång..
Jaja Whaaateveeeer. Jag & Sofia får fortsätta med våra pluggtisdagar det är faktiskt rätt mysigt ändå :)

Nu ska jag ut & gå med mina Reebok Easytone i det härliga höstvädret, Det är världens skönaste skor! Rekommenderar verkligen dom. Mjuka & sköna & sen att dom tränar benen, låren & rumpan lite extra är ju bara plus i kanten. :)

Saknar min Jenny som gått & blivit Göteborgare... :( Fast det är inte bara dåligt, Det betyder att jag kan åka upp till henne och shoppa,festa & mysa i en av mina favoritstäder med min FavoritJenny! Ty fusan så bra :)

ADIOS AMIGOS!





Kommentarer
Postat av: JENNNY

JAG SAKNAR DIG !!! du måååååååååååste hit snart för tur att vi ses nästa vecka när jag kommer hem !!! vill ha elin-tid !!<3<3<3<

2010-09-21 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0