30/9

Oj va längesen jag var här.. Har haft lite annat för mig de senaste dagarna.
Jobbade ju natten mellan söndag och måndagen så dom dagarna gick mest åt till att sova.. Men ja klagar inte, Jag gillar min säng! ;)
I Tisdags jobbade jag några timmar mitt på dagen när det va möte sen åkte jag & Sofia till Halmstad, handlade alldeles för mycket onödigt såklart.. Det blev en väska att ha som handbagage, lite solskydd, skor och en tröja.

Igår började jag packa.. Jag är verkligen sämst på det. Jag tar ALLTID med för mycket använder typ hälften men de e bättre med liite för mycket än lite för lite. Jag har typ 5 kilo kvar till maxgränsen ändå ;)
Nu kom jag nyss hem från Sofia vi försökte lägga in musik på Markus psp att ha med & lyssna på meen vi är helt teknikbefriade så jag hoppas han kan lösa det istället ! :)

Vi hörs när jag kommer hem igen! Ha de så bra här i Kalla Sverige för jag ska ha de UNDERBAART i värmen!

ADIOS AMIGOS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0