Hola Caracola

Nu är vi hemma igen. Haft en riktigt underbar vecka med min fina familj. :)
Sol & bad varje dag, det va lite mulet typ en dag men ändå varmt & skönt. Hade dock världens jobbigaste danska grannar. Dom gick upp typ halv 7 varje morgon och möblerade om lät de som, sen satte dom sig på balkongen & pratade as högt!! Hallå det är S E M E S T E R!...
Men förutom det kan ja inte klaga på något, god mat, billig öl & fint väder.
Skönt att komma hem men med min vanliga otur har jag fått i mig nån bakterie så jag & min mage är inte så bra kompisar för tillfället...

Nu ska ja fortsätta packa upp min väska.. Köpte förressten tre parfymer! Ralph Lauren, Hugo boss & Clinic. Det va rätt billigt där nere :)

ADIOS AMIGOS!




Kommentarer
Postat av: Ctina

Åh, skulle också vilja dra och shoppa parfymer :D

2010-10-15 @ 17:48:44
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0