Jag får liksom ingen ordning

Jaha så har jag också gått och blivit med blogg.. ;) Min söta lillasyster var snäll och fixade designen eftersom jag suger på sånt.
Så nu är det meningen att jag inte ska glömma bort att skriva här som jag har gjort med alla andra misslyckade blogg försök. Haha!

Jag jobbar för fullt fram till v 32 då tar mitt sommarvik slut.. Buhuu. Meeen jag är kvar på Lingården ändå som timmis :) Jag gillar stället! Sen ska ja söka som en dåre på typ alla andra ställen i Halmstad & Laholm. Ge mej ett vik!! Annars får jag ta plan B & sticka utomlands och hitta nått jobb & leva loppan i vinter, sen kommer jag hem till våren brun & fin.. Naajs! :)
I helgen var det Karsefors Festivalen som gällde, lika kul som alltid. Föfest hos våra nygifta underbaringar Linnea & Fredrik sen cykeltur till Ysby. Galen kväll i smutsen!
Annars var det jobb som gällde i helgen som typ varje helg hela sommaren.. Meen jag gillar pengar & pengar gillar mig så då är helgjobb inte fel!

Nä nu ska ja sluta pladdra för en liten stund. Nu ska ja ut & gå med lillvovven.

Adios Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0