You cant start i fire without a spark

Tisdag. Sista veckan på mitt sommarvik och självklart har jag blivit sjuk sjuk sjuk. Kännde mis hyfsat pigg igår men inatt slog det till, Feber, snuvig och hostar.. blöö! Jag som vill ha mina timmar. Men men är man sjuk så är man..
Jobbade på sjukhuset igår :) Gick jättebra trots att de känndes som en evighet sen jag var där.

Helgen har mest innehållit mys, grillning, skratt med syster och promenad i spöregn med min fina mormor & morfar för att se på forsa sönda´n, (kanske därför jag sitter här med min feber nu ??)

Nu ska ja kurera mig så jag blir frisk någongång! :) Finns det ingen bra dunderkur mot förkylning ??

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer
Postat av: Anna

ta en besk :P

2010-08-11 @ 16:22:58
URL: http://annaaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0