Sundaaay!

Godmorgon typ. Vaknade för ett tag sen. Hade ett nattpass på Lingården igår såå det blev en lugn helg. Sov typ hela dagen igår.. I fredags hade vi först lite kräftskiva här med familjen sen åkte jag, Sofia & Markus in till Lotte en sväng och sen gick vi till Annabell, Roolig kväll! :)
Imorgon börjar jag skolan, min stora fasa Matte B ska jag lära mig på 6 månader & få godkänt i ... Gooood luck !
Nu ska jag till höka med Nalle och gå en runda.


Här kommer lite bilder på rummet. Inte helt färdigt med gardiner och allt sånt, men de får duga så länge.








ADIOS AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: Sis

kuuuul att du har sex månader på dej att klara EN kurs! jag har TRE månader på mej att klara tre kurser! :)

2010-08-22 @ 17:19:08
URL: http://lisasofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0