Onsdag

Har inte riktigt hunnit med de där med att skriva här.. men men.
I måndags va ´jag på Liseberg med familjen, Mysigt & kul med sjuuuuuuuuukt mycket folk!!! Det va typ minst 45 minuters kö till allt och jag kan inte stå i kö. Jag fick inte tålamods genen när ja föddes tror jag.. Iallafall så skulle vi åka Flume Ride först av allt för där va minst kö. Tänkte inte ha nån fjantig regnkappa för jag har aldrig blivit särskilt blöt när ja åkt den...  Meeen såklart! Jag blev sjuukt blöt! såg ut som en dränkt råtta.. Hahaha Ja ja jag fick skylla mig själv. Lagom till vi skulle åka Kållerado var jag torr & då investerade jag i en regnponcho :)
Jag vågade faktiskt på mig spökhuset också, :) Mitt drömjobb hade varit att jobba där & skrämma snorungar dagarna i ända! ;)

Igår va de egentligen ledig dag. Men Icke! Blev inringd till Sjukhuset till en avdelning ja inte jobbat på förr. Gick galant! :) Idag & fram till fredag blir de jobb på Lingården.

Imorgon hoppas jag på att det blir Fiesta.

Nu ska ja ut till mina pållar.
ADIOS AMIGOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0