jag skulle andas i det tomrum som blev över..

Sen sist har de hänt en del.. :) Har målat färdigt mitt rum, Det blev fiin fiint! Har också hittat en ny byrå på Jysk, ganska lik den jag ville haft från Ikea så jag blev nöjd. Tvingade sen min världens bästa pappi att skruva ihop den trots att det är det värsta han vet. Han är bäst! Om jag flyttar ihop med en kille nån gång så ska de va någon som kan skruva ihop möbler för min pappa lär ju vägra hädanefter.. ;)

Idag var jag på möte på IVA på sjukhuset i Halmstad. Kan eventuellt bli lite timmar där framåt hösten om jag har tur. Inget helt säkert ännu men jag håller mina tummar för IVA verkar vara såå himla spännande att jobba på. Har velat jobba på den avdelningen sen jag började plugga typ.. :P
Nu kom jag nyss hem från mysiga Lingården, hade ett litet kvällspass, 15-21.30. Alldeles lagom :)
Imorgon blir de lite kräftskiva här i mellby, MUMS!

Nu ska jag hoppa i säng & titta på en film.

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0