Inte på lååånga vägar..

Yes! Äntligen piggare. Ingen feber idag så i helgen är jag redo för jobb!
Har typ vänt på dygnet dom senaste dagarna, kan inte sova med feber...  Idag kom mammsen med en kul överrasskning! Satt & tittade på väggtexter till mitt rum, men hon tyckte tydligen jag hade för ful färg på mina väggar för att sätta upp det så hon föreslog att jag skulle måla om! Jippii! Så imorgon ska vi åka och köpa färg, blir nog åt det vita hållet, typ lite creme färgat... Enda haken att jag skulle få måla om var dock att jag gjorde det själv.. Det kanske inte va så smart. Men det kan ju inte se mer än förjävligt ut. Blir ju i princip arbetslös på Måndag eftersom jag går tillbaka på timmar då bara. Förhoppningsvis blir det mycket jobb annars har jag ju iallafall all tid i världen att få ett fint rum ;)

Sofia kom hit & fikade idag (igen..) hon va här häromdagen också.. Hon kommer alltid och ska ''hälsa på'' runt fikatid.. Hmmm.. hon är en snyltare för hittils har jag inte sett röken av den där cheesecaken hon snackar om.. Den finns nog inte eller så har hon & markus redan ätit den själva.. ;) Haha. Nej men det är jättemysigt när Fia är här. Känns som när man var liten och alla bodde hemma. Kommer ihåg när vi va små och sov över hos varandra på våra rum och va vakna hela natten och kom på en miljon ''alla barnen'' historier eller på sommaren när vi sov uppe på loftet bland all nyskördad halm.. :) Guud vilka bonnebarn vi va!

ADIOS AMIGOS!

http://lisasofialarsson.blogg.se/ Min fina Fialutta
http://alladrommerviomlyckan.blogg.se/ Soulmate Annsi
http://larssonsfoto.blogg.se/ Vår minsting Ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0