If you hang with me...

Skitbra helg! Logfesten va så jäkla lyckad, massa nytt & gammalt folk man inte sett på länge. Dansade runt i gruset med mina nya boots så dom ser inte så nya ut längre... Men det går nog att fixa med lite skokräm.
När jag vaknade i söndags var jag ju inte lika pigg på att stiga upp.. Men jobbet väntade, ett kvällspass på sjukhuset 14-21.45. Som tur va var det lungt hela kvällen. Däckade i sängen framför en film, vaknade av att tvn fortfarande va på i morse. Stängde den & somnade om. Såå skönt med lediga måndagar :)
Har inte gjort mycket nytta idag. Beställde hem min mattebok.... :S  Sen gjorde jag ett försök att göra äppelkräm, impoviserade lite men de blev nog bra ;)
Imorgon blir det skolan en sväng sen ska jag till Sofia, vi ska försöka slå våra kloka huvuden ihop & plugga lite matte....


ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0