Fields of gold

Ikea var en besvikelse!! Det fanns ingenting.. Det var total utrensning inför flytten till de nya varuhuset.. Så jag fick åka hem utan byrå.. Gick in en sväng på Väla istället. Hittade ett par skitsnygga boots på Din sko också köpte jag bokstäver som jag ska måla & sätta upp på väggen ovanför sängen när jag målat färdigt på rummet. Det blev Carpe Diem :)
Har hunnit måla hela rummet en gång nu också får det bli en gång till imorgon. Hoppas de räcker för det va inte jättekul vill ja lova..

 

Min fina/störda syster i bilen till Ikea.

Ni behöver inte erkänna att ni känner oss ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

eehh? vadå störd? du ser väl att jag ser helt normal ut på bilden. du har använt facewarp! erkänn?! :)

2010-08-16 @ 17:54:23
URL: http://lisasofialarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Yepp, Facewarp it is.. Åhh nej just det. Kom på att det är ju såhär du ser ut.. Sorry for youuuuuu! <3

2010-08-16 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0