Feest!

Jag klarade besöket hos frissan, blev nästan 10 cm kortare och ljusa slingor men det blev toppenfint! :)
I torsdags blev det jobb på natten, brukar aldrig tycka de e jobbigt att jobba på natten, men fyy va seg ja va den natten, satt vak också så de gjorde inte saken bättre. Tiden gick rätt fort iaf, hann läsa varenda tidning på hela avdelningen typ ;) Kunde såklart inte sova alls bra när ja kom hem så jag va lite som en zombie när ja körde till Lingården, men väl där piggnade ja till rätt snabbt. Efter jobbet körde jag till Anna & Henke i veinge, förfest innan karsefors stod på schemat men jag va alldeles för nykter och alldeles för trött för att hänga med dit. Körde dit lite folk sen åkte jag hem till min säng & sov i 12 timmar ;) Sköööööööönt!
Nu är jag pigg igen och redo för Logfest ikväll! Det är Connie & co som har ordnat detta. 90 pers kommer så det kan ju inte bli annat än sjukt bra!

Nu ska ja fixa mig. Duschen nästa!

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0