.......

Idag är det den 25! Jag älskar löningsdagar, speciellt när man får lön efter sommarviket som va på heltid :)    Idag ska jag till frisören kom inte ihåg när jag va där senast men när ja tänkte efter så var det ett år sen!! Herreguuuud, mitt hår är så sjukt slitet men de har äntligen blivit långt så jag har skjutit upp det... Så hon lär väll typ klippa av allt .. ;)
Åh dom ringde nyss från sjukhuset, fick ett nattpass imorgon! Ska iofs jobba kväll på Lingården på fredag men börjar inte förren halv 4 då så jag hinner nog sova tillräckligt :) Goa pengar iaf!
Igår va jag i stan & träffade Evve, de va alldeles för länge sen! Fick med mig en höstjacka & en tröja hem iallafall. Inte helt fel nu när det är värsta äckliga höststormen ute.. Huuhh. Längtar till Mallis nu!

ADIOS AMIGOS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0