Calleth you, Commeth I

Åh va härligt, Sommaren har inte gett upp helt ännu. Har suttit ute i solstolen med en ny bok idag. Är ledig både Lördag OCH Söndag, det har inte hänt sen vecka 25..
Ikväll har vi grillat &  jag är alldeles för mätt.. puuh. Meeen jag känner att det luktar äppelpaj med vaniljsås. Kaanske kan klämma ner en liiiiten liiten bit.
Sitter och klurar på min nya tatuering med men de står lite still.. Vore ju en liiiten fördel om tatueraren kan svara på mejlet också...

Är föressten så jävla avundsjuk på mina fina tjejer som är på Ayia Napa nu.. En annan blekfis får ju stanna hemma och jobba en vecka till. Men i Oktober är det min tur! Sen får det bannemig bli en resa med tjejerna i början på nästa år också!  :)
Nej nu blir det en cykeltur så jag får plats med lite paj. ;)

ADIOS AMIGOS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0