All out of love

Idag har ja röjt ut allt på mitt rum. Litet rum med så mycket skit!
Fattar inte hur jag fick plats med allt.. Nu är det iallafall borta. Det enda som är kvar är taklampan.
Mamma tyckte det var onödigt att kolla på färg idag för hon trodde det skulle ta lååång tid för mig att rensa ur rummet.
HA HA det tog tre timmar typ sen va ja klar! In you face lilla mammsing <3
Så imorgon blir det färg shopping innan jobbet. Har inte vatt på jobbet på hela veckan.. Saknar nästan stället :)
Nu ska jag bädda i systers gamla rum i den gamla 90'' sängen... Jag vill ha min sultan säng...




  

Mitt pyttelilla rum heelt emtpty.. Återkommer med rapport när det är färdig målat!

ADIOS AMIGOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0